сряда, 3 август 2016 г.

МОМЧЕТО МИ ДАЙ ДА ТЕ ПРЕГЪРНА !

ЩАСТЛИВА РАЗВРЪЗКА 
Първа среща след 45 годишна раздяла !
====================================

Здравейте приятели, обещахме ви да ви разкажем как премина първата среща на Ивелин с неговата БМ .
Най трогателното, което се случи след като тя разбра, че това е нейният си беше нейната реакция, каза :


МОМЧЕТО МИ ДАЙ ДА ТЕ ПРЕГЪРНА !

Жената го е търсила през всичките тези години. Спомена , че се е върнала в родилното, но от там са и казали , че той вече е осиновен в Пловдив / което не е вярно /. Разказа абсолютно всичко, каза кой е бащата. Започна да го разпитва, да се интересува от него , задаваше му въпроси. Каза също, че дъщерите и не знаят, но иска да им каже. Естествено Ивелин и каза, че това ще остави на нея, тя да реши дали иска да го запознае със сестрите му. Размениха си телефоните и срещата приключи с целувки и прегръдки.

Пожелавам на всички търсещи да открият точна такава БМ като на Ивелин.


И искрената реакция на едно пораснало момче: 

Здравейте приятели. ПЪРВО ИСКАМ ДА БЛАГОДАРЯ НА НАШАТА АДМИНИСТРАТОРКА ЗА НЕЙНАТА ДОБРОТА И ХУМАННОСТ И ВТОРО КАТО ПРОФЕСИОНАЛИСТ. Днес бе плътно до мен и намери най - добрия подход при срещата ни с БМ Ана. Благодаря! Аз още съм под НАЙ - ВИСОКАТА ЕМОЦИЯ НА ЛЮБОВТА. На всички пожелавам да изпитат тази трансформация от чувството на пълнота и чувството на ЛЮБОВ. Мислих, че съм надживял, че съм пораснал, но УВИ приятели още съм с пълни със сълзи очи от любов. ОЩЕ ВЕДНЪЖ БЛАГОДАРЯ НА АДМИНА. Щом аз успях колеги и приятели и Вие можете. Искайте и ще ви се даде!

Няма коментари:

Публикуване на коментар