четвъртък, 29 септември 2016 г.

Една от администраторите на групата "Къде си ?"-Дарина Атанасова разказва

О Т К Р И Т А
____________
Една от администраторите на групата "Къде си ?"-Дарина Атанасова

"Дойде деня и аз да се похваля с нещо положително . Днес следобед цял ден бях с моите братя. Мога само да кажа, че това е най-хубавото нещо, което ми се случи в цялата тази моя история.
Те са просто чудесни. И тримата ме приеха с отворени обятия и са много щастливи, както и аз. Запознаха ме и с леля ми, на биологичния баща сестрата, тя също много добре ме посрещна. Каза, че брат и /биологичния баща/ е разказвал, че има дъщеря, но не са му вярвали. Мислили са, че ги будалка.
Накрая не можахме да се разделим.
Това беше един от най-хубавите дни в живота ми.
Чувствам се много, много щастлива. Имам си това, за което винаги съм си мечтала. Мечтата ми беше да имам брат, а сега имам не 1, а цели трима.
Най-прекрасните братя, за които човек може да си мечтае!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар