понеделник, 30 май 2016 г.

Разсиновяването

Разсиновяването трябва ли да присъства в законодателството ни като застраховка за осиновителите, че ако нещо се обърка винаги можеш да се откажеш ?

__________________________________________________

ОТГОВОР НА ЕДНА МАЙКА-ОСИНОВИТЕЛКА !

---------------------------------------------------
Мисля, че разсиновяването е един противозаконен и противоестествен акт, който е направо абсурден!!! Какво означава това - имал си дете, което си взел по собственно желание да бъде твое и в един момент нещо не ти харесва и хоп - правиш рекламация и го връщаш обратно в магазина?!!! Това е безумие! И какво значи, че е било палаво? Нали затова сме ние, родителите - да възпитаваме и обуздаваме? Ако са имали някакви проблеми по-специално с детето, защо не са потърсили помощ? Има толкова литература по различните въпроси, има специалисти - психолози, лекари, ако е нужно. Стига да е имало желание от тяхна страна да се борят за детето си, за неговото оцеляване като човек и психика. А явно те самите не са били възпитани да бъдат отговорни хора!

 Защото само един безотговорен и безсърдечен човек би се отказал от детето си! И няма значение дали то е тяхно биологично или осиновено, защото разлика между двете на практика няма! Ако разбира се осиновителите са приели да станат такива със сърцето и душата си, а не просто за да запълнят една житейска ниша, която обществото е приело, че трябва да съществува. Лично аз, откакто съм подала документи за осиновяване до днес съм се срещнала с много хора, които имат толкова тривиални и направо странни причини да осиновят дете, че направо не ми се мисли за децата, които ще отидат да живеят с тях. В началото на курса ни за кандидат осиновители много се ядосах на въпроса на психоложката "Защо искате да осиновите дете?", който задаваха на всички. Питах се кой нормален човек може да те пита подобно нещо - не е ли ясно? Оказа се, че са били много прави да го задават! Сега и аз го задавам и разбирам неговия вътрешен смисъл. 

А какво да кажем, ако това палаво дете е тяхно биологично? Връщат го обратно в майката ли? Или се отказват от него? Ако децата ми станат лоши и невъзпитани хора, значи аз съм се провалила като родител, значи нещо съм изтървала по пътя назад и причината е в мен. Когато едно дете се отглежда с любов, но без да се прекалява с глезене, то само избира пътя на любовта. Защото никой не е в състояние да промени най-висшия закон на вселената: "ТОВА КОЕТО ДАВАШ Е ТОВА, КОЕТО ПОЛУЧАВАШ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар